Hankerz
4.9
Based on 82 reviews
powered by Facebook
Karim S. Mahdy
Karim S. Mahdy
2021-01-14T14:26:51+0000
ناس محترمه جدا في التعامل واهم ميزه فيهم أنهم بيهتمو فعلا بالعميل... وتسهيل الدنيا ليه ودي كانت أفضل تجربه ليا معاهم فعلا ❤️❤️❤️❤️❤️❤️read more
Yasmine O. Abouelfotoh
Yasmine O. Abouelfotoh
2020-12-30T15:21:07+0000
Love my pc build up, wasn’t planning to get it from Cairo but decided to risk it and it turned out to be a rewarding... risk. Thank you for the neat and clean build up, for meeting all my wants and for a great customer service especially Aly! Begad thank youWould totally get my second PC from them :)🤍read more
Islam Khedr
Islam Khedr
2020-12-30T15:00:54+0000
The best store in the town
Khaled Elabadllah
Khaled Elabadllah
2020-11-19T20:18:48+0000
thank you so much Abdallah El Gallad الراجل دا بجد خدوم جدا و مبيقصرش في اي معلومة... و بيعمل فوق الصحread more
Hady Tarek
Hady Tarek
2020-11-17T10:10:43+0000
Highly recommended, quality components, great prices & excellent customer service!
Hassan Mohamed
Hassan Mohamed
2020-11-16T17:22:31+0000
ناس محترمين جدا والحاجه عندهم كويسه واسعارهم حلوه❤️
Mahmoud Abou Khalil
Mahmoud Abou Khalil
2020-11-08T14:10:09+0000
شركة محترمة فى التعامل وفى المصداقية 🤩💓وناس بتخدمك من غير اى... حاجة 👌read more
Diaa JO
Diaa JO
2020-11-08T13:05:45+0000
من افضل الامكان في التعامل و البيع الهارد وير 💪
Mohamed AbdElazim
Mohamed AbdElazim
2020-11-08T13:02:22+0000
ناس محترمين في التعامل و اسعارهم حلوه وفهمين في ال hardware ❤️
Abdelrahman Hamdy
Abdelrahman Hamdy
2020-11-08T09:58:26+0000
These guys are simply scammers. Don't ever deal with them any more guys. And pretty soon I am gonna shut their store... down. also, there are official cases against the product manager "Hassan Kelany" Leaders of the scammers as a product manager. also HAMED.I wanted to exchange the VGA that they have sent to me because it doesn't meet the requirements that I need and this is after they sent a VGA with a BUG. Then they said it's fine we gonna exchange it but am gonna pay an additional 3000 EGP, I said fine. then they increased it to 5000 than 7500. I've paid more than 60,000 EGP for these scammers. screw heads. And the setup is useless as I still didn't get the VGA I WANT after all.وتم تحرير محاضر رسميه بتاريخ ٢٩ أكتوبر في كل من حسن كيلاني مدير المبيعات( كبير النصابين) مع تسجيلات صوتيه و الفواتير + حامد حمدي من مجلس الاداره. انا هعرف اخد حقي لكن غيري ممكن ميعرفش ياخد حقه. مشوفتش أحقر من كده.read more
Mostafa Said
Mostafa Said
2020-11-04T11:30:33+0000
Best Pricesflawless customer service <3❤️
Youssef Mohammed
Youssef Mohammed
2020-07-07T09:45:17+0000
المفروض انى كنت هعمل اوردر لبروسيسور من عندهم و بعد ما عملت... الاوردر و ظبطت كل حاجة.قالولى لازم تشترى تجميعه كاملة.متقدرش تشترى البروسيسور لوحده.الموقع لو حاجة خلصانة بيتاخر على ما يكتب او يحدد او ما بيحددش انها خلصت اصلا.المفروض انهم يحددوا على الاقل اللى بيحصل...read more
Mido Salah
Mido Salah
2020-06-23T13:57:22+0000
جبت تجميعة من عندهم شركة محترمة و الخدمة فوق الممتاز بجد و شغلهم... نضيف جدا و الضمان كمان كويس شكرا ليكم جدا ❤read more
Anas Tarek
Anas Tarek
2020-05-06T15:45:16+0000
شركه محترمه جدااا و الاسعار كويسه جيدا بجد بالتوفيق... 😍😍👌🏻👌🏻🌟read more
Ahmed Mohamed Tawfiq
Ahmed Mohamed Tawfiq
2020-05-04T16:06:25+0000
تعامل محترم ورد سريع , بالتوفيق
Mo'men M. Sabra
Mo'men M. Sabra
2020-05-04T11:57:04+0000
ناس محترمه جدًا وتعاملهم لطيف وسريع وبيعرفوا يساعدوا الناس فعلًا... 💙.read more
Osama Mustafa
Osama Mustafa
2020-05-03T20:35:04+0000
احب اققلكوا انكوا عاملين طفرة ف الجيمنج ف مصر وهتنقلوا الصناعة دى... والكوميونتى المصرى ف مكان تانى واى حد برشحلوا هانكرز وبالنسبة للسايت ف حاجه فخامة يعنى وسلس جدا ربنا يوفقكوا ❤read more
Hos Sam
Hos Sam
2020-05-03T19:58:39+0000
ناس محترمة جدا في التعامل ❤
Karem Alaa Eltarabeshy
Karem Alaa Eltarabeshy
2020-05-03T19:37:43+0000
شركه محترمه جدا في التعامل وفي اهتمام بالعميل حتي بعد البيع... واسعارهم كويسه جدا <3 <3read more
Kamal S. El-Saiffy
Kamal S. El-Saiffy
2020-05-03T12:28:10+0000
اشتريت منهم حاجات بسيطة بس كويسين
Ahmed Hany
Ahmed Hany
2020-04-24T23:46:50+0000
الشراء منhankerz. علشان افضل الاسعار والجوده العاليه ولأنهم الافضل... في مصرread more
Eslam Ziko
Eslam Ziko
2020-04-22T23:14:00+0000
بصراحة ناس فى قمة الاحترام والاحترافية وسهولة تامة فى التعامل... 😍😍😍read more
Ahmed Fahmy
Ahmed Fahmy
2020-04-22T20:20:00+0000
قمة الاحترام والذوق والاحترافية في التعامل وسعيد جدا بالتعامل... معاكم.read more
Ali Mohamed Wahba
Ali Mohamed Wahba
2020-04-19T10:11:12+0000
highly recommended bgd mn aktr nas w sharekat el mo7trma ele at3mlt m3ha 👍❤️
Zeyad Elmahdi
Zeyad Elmahdi
2020-04-15T18:59:38+0000
شركه محترمه جدا وزوق في التعامل
KareeMagdy AbdulRahiem
KareeMagdy AbdulRahiem
2020-04-15T11:11:41+0000
شكرا ليكوا على احترامكوا و احترافيتكوا .. شكرا حامد، على فارس،... كيلاني، مكاوي ❤️read more
Abdallah Hesham Ragab
Abdallah Hesham Ragab
2020-04-12T12:25:11+0000
i highly recommend Hankerz for anyone who's looking for a good customer service ❤️
Eyad Ramy
Eyad Ramy
2020-04-07T16:03:21+0000
best companybest pricebest hardwarebest customer service💜💜💜💜💜
Kareem Salah
Kareem Salah
2020-04-06T14:32:09+0000
شركة محترمة جدا ف التعامل قبل البيع و بعده ، زائد سعرهم اللي هو... تقريبا الأقل ف السوق 💙read more
محمد شحاته ناجي
محمد شحاته ناجي
2020-04-05T13:26:41+0000
اوصي الشراء من هانكرز ستور عشان هما ناس محترمين رقم واحد متافهمين... جدا هيدوك الحاجه الافيد ليك وعلي قد فلوسك مش هيتاجروا بيك هيساعدوك تاخد القطع المناسبه ليك من الاخر سواء جيمر او جرافيك 😉❤️🌺read more
Mahmoud Limona
Mahmoud Limona
2020-04-04T08:21:25+0000
بجد ناس فى قمة الاحترام والتعامل اكتر من رائع... مش مجرد شركة خالص... وناس عايزه تبيع ولكن بيقولوك على ال انت محتاجه فعلا وعندهم صبر فى التعامل.. بجد ناس محترمة ❤read more
Fares Ramadan
Fares Ramadan
2020-04-03T21:28:55+0000
ناس محترمة جدا واللهي والرد سريع وتعامل جميل♥️💪🏻
Ali Maher Mohamed
Ali Maher Mohamed
2020-04-03T12:54:18+0000
من افضل الصفحات الي اتعاملت معاها و ركبولي الجهاز ب cable managment ممتاز
Mohamed Galal
Mohamed Galal
2020-04-02T17:04:03+0000
شركه محترمه جدا + امانه + افضل خدمه عملاء 😍😍😍
Adham Barakat
Adham Barakat
2020-04-02T17:01:34+0000
شركة محترمة جدا و أسعار ممتازة و ذوق جدا❤❤
Eslam Hassan
Eslam Hassan
2020-04-02T14:56:59+0000
شركه محترمه جدا الصراحه وفي مبيأثروش معايا خالص في اي حاجه بطلبها... واسعارهم كويسه جدا وخدمه ما بعد البيع في منتهي الروعه والله وخصوصا استاذ حسن الكيلاني راجل قمه في الاحترام والتقديرread more
Møhåmêd Fãÿêz Êlläwä
Møhåmêd Fãÿêz Êlläwä
2020-04-02T14:31:25+0000
افضل خدمه والله <3 شكرااا ليكوا بجد
Mahmoud Wafeek
Mahmoud Wafeek
2020-04-02T14:20:01+0000
ناس محترمين جدا و قمه الذوق و الأدب و فاهمين شغلهم وديما... بيساعدوني فى أى مشكلة و بيردوا فى أى وقتبالتوفيق ديما و يارب من نجاح الى نجاح إن شاء اللهread more
AL Mostafa
AL Mostafa
2020-04-02T13:10:43+0000
خدمه عملاء و رد هيساعدوك و لو قررت تشترى و تكلمهم مش هتمشي الا... وانت مبسوط من عندهم 💓⁦✌️⁩read more
Ahmed Samir
Ahmed Samir
2020-04-02T12:48:46+0000
ناس محترمه جدا ف التعامل و بتبحمل الاسأله الكتير و خدومه جدا... ♥️♥️♥️read more
Omar Abdelrahman
Omar Abdelrahman
2020-04-02T10:11:53+0000
<3
Ahmed Azab
Ahmed Azab
2020-04-01T16:22:37+0000
i'd totally recommend Hankerz 100% for their informative and supportive customer service
Ahmed Sayed
Ahmed Sayed
2020-04-01T15:00:57+0000
من احسن الستور نتعامل معاها
Mohab Abobakr
Mohab Abobakr
2020-04-01T14:14:46+0000
شركه محترمه جدا جدا ذوق جدا في التعامل وفي اهتمام بالعميل حتي بعد... البيع واسعار حلوه جدا 🤩read more
Yossif Abdallah
Yossif Abdallah
2020-03-23T15:59:12+0000
ناس محترمه واسعارهم في الحنين وحاجتهم زي الفل ⁦♥️⁩
Youssef Ghanem Besa
Youssef Ghanem Besa
2020-03-23T15:38:31+0000
اسرع توصيل احسن معامله اسرع استجابه اسرع حد بيساعد اسرع يابا احلى... مسا عليكread more
Abdallah Mohamed
Abdallah Mohamed
2020-03-21T13:55:49+0000
ناس اخر احترام في الرد والمعامله سواء هتجمع من عندهم او بتاخد... رأيهم في حاجه وهيفيدوك جدا ♥️read more
Ahmed Ashraf
Ahmed Ashraf
2020-03-21T13:05:53+0000
شكرا محترمة جدا و المواعيد مظبوطة و كل حاجتها نضيفها و الماتيريل... عاليه جدا♥️read more
Hisham Mohamed
Hisham Mohamed
2020-03-21T12:58:52+0000
Best company ,best ptices and best customer service ♥️♥️
Islam Mohamed El Gandour
Islam Mohamed El Gandour
2020-03-20T01:56:22+0000
تيم ممتاز وساعدني كتير في تجميعتي ووضحلي الحاجات اللي محتاجها... وعملوا كل حاجه بدون مقابلاينعم مش بيعملوا خصومات ولا جيف اواي على التجميعات بس صراحة اسعارهم تنافسيه جدا في السوق ودي لوحدها خصوماتوأخص بالشكر م. حسن و م. محمد مكاوي على مساعدتهم ليا وتوضيح كل المعلومات اللي كنت محتاجها 😍read more
Mazin Salah
Mazin Salah
2020-03-19T13:02:22+0000
اول حاجه احب اشكر #عبدالله_عثمان وشركة هينكرز علي تعاونهم في حل... المشكلة لما عامل التوصيل اتكلم بطريقه غير لائقه وهو اتصلو بيا وعطوني تعويض سماعات علي اللي حصل معايا وانهم مش زي اي صفحه ممكن تتعامل معاها والله بجد بيحلو المشاكل مش بيهربو منها وبيخدموك علي اكلم وجه ودي تفاصيل المشكلة للي حابب يعرفاتصل بيا ٢ الظهر احنا قربنا لحد الساعه ٧ محدش جه وبقولي انا جنبك. ويجي يتصل مش عاوز يدخل الشارع يسلمني يقولي اطلعلي انت منصحش بيه مستلمتش وكنسلت الطلب تعامل زباله وتأخير جيلي الساعه ٧ وربع ويقولي اطلعلي انت. امال هو شغال اي ؟ مش عارف واحب اشكر تاني *عبدالله عثمان*read more
Ahmed Nagy
Ahmed Nagy
2020-03-18T12:47:18+0000
ناس محترمه جدا و قمه الذوق و الاحترام ف الرد شكرا الجهاز وصل و... حاجه منها الاحترام شكراااread more
Mahmoud Soliman
Mahmoud Soliman
2020-03-17T22:39:22+0000
مكان محترم جدااااا وناس بتحب تساعد الآخرين وخصوصا المهندس حسن... الكيلينى ربنا يباركلهread more
Ḿøħąmĕd Ißraħiḿ Ḿøħąmĕd
Ḿøħąmĕd Ißraħiḿ Ḿøħąmĕd
2020-03-16T21:39:08+0000
ناس في قمه الذوق والإحترام وخدمه كويسه جداا واسعار محترمة 💜
Mena George
Mena George
2020-03-14T20:07:16+0000
قمة الذوق و الحترام ف التعامل بجد و الجهاز زالفل ربنا يباركلكم... ❤️❤️❤️read more
Waleed Hamdy
Waleed Hamdy
2020-03-14T15:45:52+0000
التعامل ف منتهى الاحترام والمساعده سواء ع البيدج او ف الفرع ..شكرا... جدا على مساعدتكو ♥read more
Ebrahem Mohamed
Ebrahem Mohamed
2020-03-09T21:45:20+0000
ناس محترمة وخصوصا تيم السوشيال ميديا وخصوصا خصوصا علي مرجان بجد... اكتر واحد معاملة كانت على اعلى مستوى ورد سريع 👏👏read more
Ahmed Emad
Ahmed Emad
2020-03-07T18:11:03+0000
ناس محترمه جدا و بيوفروا اكتر من طريقة دفع و اسعارهم كويسه ⁦❤️⁩
Yousef Joe
Yousef Joe
2020-03-05T15:37:49+0000
Awesome customer service + awesome part choosing i will be updating this when i buy my pc from them 😀
ابراهيم محمد
ابراهيم محمد
2020-03-04T12:22:43+0000
افضل شركة للاجهزة الكمبيوتر في مصر ❤️❤️❤️❤️❤️
احمد مصطفي عبدالحسيب عليوة
احمد مصطفي عبدالحسيب عليوة
2020-03-03T11:53:10+0000
ناس محترمه بجد وتعامل ممتاز معايا وخدمه متكامله بجد شكرا ع كل... حاجه وان شاءالله المعامله دايماread more
Muhammed Fahmy
Muhammed Fahmy
2020-03-03T11:37:55+0000
ناس زى الفل ومعاملة كويسة والحاجات بتوصل مظبوطة كلها وبيساعدوا ف... الاختيار ويشرحولك كمان كانهم اصحابك بجد ♥️read more
Yosouf Naggar
Yosouf Naggar
2020-03-03T03:12:46+0000
one of the best out there!
Belal A Metwaly
Belal A Metwaly
2020-02-24T12:53:42+0000
❤️😍عارفين المثل اللي بيقول "اللي بيفهم بيريح " ؟اهو هما دول... الهانكرزانا قعدت اكتر من اسبوع اتكلم معاهم و وجعت دماغهم عشان اخد منهم احسن حاجة باقل سعر مش بس كدة دة كمان عطوني معلومات مهمة كتير عن الاجهزة انا ذات نفسي مكنتش عرفها .و مش هقدر احكيلكم على جمال الخدمة اللي ما بعد البيع و اثناء الشحنانا عارف ان كلامي ممكن يبان انه اعلان ليهم بس ابدا والله انا فعلا فخور اني اتعاملت مع ناس شاطرة زيهمو اخيرا احب اشكر كل الشكر للبشمهندس #عبدلله_الجلاد اللي تعب معايا كتير جداواشكر البشمهندس #عبدالله_عثمان اللي كلمته الساعة 2 بليل و بيرد عليا من غير ما يتدايقواشكر البشمهندس #حسان على متابعته معايا لحد ما الشحن وصلشكرا بجد❤️❤️read more
Pray Tamer
Pray Tamer
2020-02-24T10:54:04+0000
ناس كويسة جدا و محترمة و عارفها انها تتكلم كويس اوي و فاهمين
اشرف محمد محمود
اشرف محمد محمود
2020-02-13T11:36:37+0000
جروب يقدر يفيدك في اي حاجة تيجي في بالك بخصوص الهارد وير للبي سي
Mina Nicolas
Mina Nicolas
2020-02-13T08:53:39+0000
جبتلكم مخصوص من اسكندرية عشان اشتري تجميعة، و فضلوا معايا علي... الرسايل تقريبا اسبوعين عمالين نظبط و نعدل في الcomponents معاملة جميلة جدا و ناس محترفة و محترمةاينعم مرضيوش يدوني شاشة هدية بس ما علينا😂would def recommend them👍🏻read more
Mahmoud Ahmed
Mahmoud Ahmed
2020-02-07T17:02:30+0000
ناس محترمه جدا وطلبت منهم تجميعه وساعدونى فى اختيارى الانسب وناس... ذوق جداread more
Mostafa M. Bahgat
Mostafa M. Bahgat
2020-02-05T09:16:17+0000
ناس محترمين جداً جداً وعندهم ضمير وصبروا وتعبوا معانا لحد ما... الشغل خلص وإتأكدوا إن كل حاجة تمام، إن شاء الله هتعامل معاهم تانى فى المستقبل.وشكر خاص لعبد الله عثمان الراجل اللى سهرناه معانا يومين ورا بعض وعمل معانا أحلى واجب ❤read more
Hazem Hassan
Hazem Hassan
2020-02-03T14:58:13+0000
ناس فى قمه الاحترام مجمع من عندهم جهازى وزى الفل 💖
Sameh Emam
Sameh Emam
2020-01-21T22:48:04+0000
تيم في منتهى الاحترام والاحترافية وسرعة الاستجابة.. دايما ناجحين... ان شاء اللهread more
Mohamed Zezo
Mohamed Zezo
2020-01-16T15:05:06+0000
ناس ممتازة جدا جدا وبشكركم انكم ساعتوني بجد 💙❤️💞
Mahmoud Elhoseny
Mahmoud Elhoseny
2020-01-15T07:45:49+0000
#شركه عظيمه #وأدمن أعظم والله من افضل الشخصيات ال اتعاملت معاهم... في حياتي 😊الناس الوحيدين في مجال الكمبيوتر ال مش بيهمهم البيع وخلاص ويفيدوك في اي حاجه من غير مايكون بينك وبينهم تعامل 💪وأخويا الادمن : عثمان عبدالله ربنا يكرمك يارب ويوفقك في حياتك والله لو قعدت اتكلم من هنا لبكرا مش هوفي حقك والله ❤️#الادمن الجدع رزق 😍#الادمن الفرفوش رزق 😂#الادمن هنكرز 💪💪read more
Mohamed Awad
Mohamed Awad
2020-01-02T13:39:14+0000
انا زورت فرع السخاوي مكان كويس جداً و الناس زوق ❤️ اينعم ما... بيطلعوش اي اكسسوري هدية لو هتجيب منهم تجميعة😂✋🏻 بس محدش هيبخل عليك بمعلومة و لو في شركات عاملة عروض أو خصم فعلاً الحاجة بتنزل سعرها،،، شكراً جداً❤️🙏🏻read more
Ahmed N Elsherif
Ahmed N Elsherif
2019-12-31T21:52:37+0000
Well all happened by coincidence and i truly recommend hankerz for your future computer built 🙋🏽‍♂️
Said Ahmed
Said Ahmed
2019-12-30T13:55:43+0000
تواصل سريع و محترم جدا على الصفحة ♥
Ali Elserafi
Ali Elserafi
2019-12-11T14:15:14+0000
بجد تعامل محترم جدا وخدمه ممتازه وتوصيل ماشالله ❤❤
Gamal El-Din
Gamal El-Din
2019-11-28T15:05:57+0000
ناس محترمة جدا ونادر تلاقي تجربة شراء ف مصر زيهم بصراحة احترام... وذوق واهتمام ربنا يباركلهم <3read more
Khalid Fathy
Khalid Fathy
2019-11-28T11:10:58+0000
ناس محترمه فعلا طلبت عمل تجميعه بسعر معينه و ردوا بسرعه و بشكل... محترم مع صوره يالتجميعه في وقت صغير جداread more
Kareem Gad
Kareem Gad
2019-11-26T21:45:06+0000
Best professional gaming hardware store out there with the best prices for sure. <3
Ramez Ernest
Ramez Ernest
2019-11-23T08:43:17+0000
Great... Professional....
Hazem Fouad
Hazem Fouad
2019-11-19T11:38:57+0000
The best store for PC Hardware in Egypt with the best prices❤️❤️
Next Reviews